wtorek, 31 grudnia 2013

Oficjalnie otwarcie

Stary rok się kończy, więc z nim powinno się zakończyć wszystkie stare sprawy.
A więc ja będę inna i coś zacznę :3
Tak więc mitsudessi.blogspot.com oficjalnie uważam za otwarty.
Cóż. Od razu mówię, że niezbyt dobrze pisze, bo żaden ze mnie human, a matematyk. Ale jak to mówią... Praktyka czyni mistrza, więc nie warto się bać, a wziąć się do pracy. Oczywiście nie spodziewam się tutaj tłumów, nie wiadomo czego. W końcu opowiadania pisze się po części dla siebie, aby dać upust swojej fantazji. Jeśli tu trafiłaś za sprawą Miharu... Naprawdę Cię przepraszam, bo nie wiem, jak ona mogła dać tą stronę w linkach, skoro jeszcze nic tutaj nie umieszczałam.
Ale skoro o niej mowa... Naprawdę chcę ogromnie podziękować mojej kochanej i jedynej Micchin za pomoc z wyglądem i wszystkimi ustawieniami. Zwłaszcza zważając na moje marudzenie i problemy technicznie. Ona naprawdę jest wielka...
Ale żeby nie przynudzać.
Jako, iż wkraczamy w nowy 2014 roczek chciałabym życzyć każdemu, kto tu zajrzy wszystkiego najlepszego! Nie bójcie się nigdy zrobić pierwszego kroku lub zaryzykować. W końcu nigdy nie wiadomo... Może akurat ta jedna decyzja zmieni wasze życie na dobre?
Tak więc życzę Wam odwagi, rozwagi i spełnienia marzeń.
Ale żeby się nie skończyło tylko na notce...
Małe co nieco na zachętę w postaci…
No właśnie. Tego nie zdradzę.
Jak sądzicie? Prolog czy miniaturka?
Czekam na Waszą krytykę i uwagi :3
A więc...

3 komentarze:

  1. Num num, mogłam i dałam xD Nie jestem wielka! W końcu kurdupel przecież ze mnie, no nie? :x jestem ślepa wiesz? Napisałaś, że życzysz rozwagi, a ja przeczytałam "rozwoju" xD No, ale to tylko ja mogłam tak przeczytać. Co do tej miniaturki, wydaje mi się, że jako prolog mogłaby się spełnić c: i to już wiesz, ale napisze jeszcze raz... PODOBA MI SIĘ *-* Życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie liczą się centymetry, a wielkość twojego serducha i cierpliwości do mnie :3
      Rozwoju też może być, czemu nie. Na pewno znajdzie się ktoś (czyt. Mitsu), której rozwój umysłowy na pewno się przyda xD Co do tekstu... Wolę najpierw jeszcze raz przemyśleć co i jak, aby nie zepsuć całego jego magii, o ile jakaś jest.

      Usuń
  2. Om... om... co do życzenia rozwoju trochę inne osoby mi się nasuwają na usta (pacz. panicz). Ale co ja będę się wypowiadać w tej sprawie ^ ^""" (t o i t a k k a ż d y w i e)
    Trzeba przyznać, że gadane to Ty masz i mimo iż w pierwszej chwili przeraziła mnie ilość liter z jaką będę musiał sobie poradzić okazało się to przyjemną rzeczą. ( i nawet nie poczułem ile energii zemnie ubyło) Ale wróćmy może do tego co chciałem powiedzieć a czego zrobić mi się jak dotąd nie udało.
    Pisz, twórz i dodawaj <3. Czekam <3 no i co ważniejsze byś maiła zawsze pełno weny i chęci (bo lenistwo to straszna rzecz i trzeba z tym walczyć xD)

    OdpowiedzUsuń