sobota, 27 września 2014

Notka II

Witajcie. Tak, to prawda, że dawno nic nie pisałam.
Ale to nie znaczy, że nie myślałam o blogu.
Znając siebie i swój zapał wolałam przemyśleć wszystkie pomysły, jakie rodziły się w mojej głowie.
A uwierzcie mi. Było ich multum.
Ale w końcu, chyba, zdecydowałam się przynajmniej na jedno – a mianowicie Namidessi Story, o którym trochę myślałam. Z początku chciałam zrobić kilka rozdziałów przed obecną fabułą… Wprowadzenie, zapoznanie z tematem… Ale wydaje mi się, że lepiej wyjdę na tym, jeżeli do tamtych wydarzeń bohaterowie będą wracać we wspomnieniach. Zarówno tych bardziej, jak i mniej dokładnych.
Cóż… Prawdą jest to, że już dawno nie pisałam w ten sposób, w sensie, że sama. Ale mam nadzieję, że choć trochę mi to wychodzi i wciąż będę mogła się doskonalić.
Liczę też na to, ze znajdzie się choć jeden czytelnik, którego zaciekawią losy moich bohaterów. A jeśli nie, mówi się trudno. W końcu podobno autor pisze po to, aby dać upust swojej fantazji…
Ale nie przedłużając, zapraszam Was na rozdział pierwszy.

2 komentarze:

  1. Nominuję cię do Libster Award
    http://zbiorekwyobrazni.blogspot.com/2015/04/libster-award.html# - tu szczegóły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak tu - http://zbiorekwyobrazni.blogspot.com/p/libster-award.html

      Usuń